Er zijn vragen die mensen die meer mensen zich afvragen. Wilt u Kip een vraag stellen? Misschien staat hieronder wel al het antwoord!

- W E B W I N K E L   B E S T E L L I N G E N -

Mijn bestelling is een kadootje, kan het op tijd worden verstuurd? Ja, waarschijnlijk kan dat. Het is dan wél belangrijk dat u het duidelijk vermeld bij uw bestelling. Kip verstuurd (afhankelijk van de drukte) ongeveer iedere 2 werkdagen de bestellingen. Het kan dus zijn dat u uw bestelling om 16:30 heeft plaatst en het de volgende ochtend in uw brievenbus vindt, maar het kan ook dat u uw op donderdag bestelde kadootje pas op dinsdag ontvangt. Wanneer Kip op de hoogte is van de "spoed" dan zal ze -waar mogelijk- zorgen dat de bestelling op tijd binnen is, bijvoorbeeld een kadootje dat u in het weekend wilt geven!

Mijn bestelling is een kadootje, kan het direct naar de jarige worden gestuurd? Ja, dat kan! Vul in dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres én vergeet niet te vermelden dat het een kado is. HIER kunt u meer lezen over de kadootjes-service.

Ik wil mijn bestelling verdelen onder 2 afleveradressen, kan dat? Ja, dat kan met een meerprijs. U dient dan vóóraf van uw bestelling Kip een bericht te versturen met uw vraag én wat u wilt bestellen. Afhankelijk van de bestelling en de afleveradressen zal Kip een betaallink voor u aanmaken waarmee u de meerprijs voldoet van de extra verzendkosten.

- G E B O O R T E K A A R T J E S -

Kan de naam van mijn toekomstige baby alvast op het proefkaartje?  Nee, bij het gratis proefkaartje is dat helaas niet mogelijk. Een gratis proefkaartje dat u geheel vrijblijvend kan opvragen is een voorgedrukt kaartje uit voorraad. U ontvangt dan het kaartje met de voorbeeldtekst zoals het te zien is op de website! Lees HIER meer over de procedure van geboortekaartjes.

Kan ik ook minder dan 50 kaartjes bestellen?  Nee, helaas is 50 stuks het minimum. Door de opstartkosten van de drukkerij alsmede de standaart ontwerpkosten is de prijs tót 50 stuks hetzelfde. Om dezelfde reden kan de prijs per kaartje wél omlaag bij hogere aantallen. Bekijk bij het kaartje altijd "het totaalbedrag" van het aantal kaarten dat je nodig hebt. De prijs die je dan ziet is ook echt het totaalbedrag inclusief ontwerp, enveloppen etc.

Waarom is de stuksprijs van de geboorte en trouwkaarten niet bij ieder aantal hetzelfde?  De totaalprijs van de bestelling is samengesteld uit meerdere kosten. Ongeacht het aantal dat jullie willen bestellen, is de ontwerptijd van Kip hetzelfde en daarmee ook de basis-ontwerpkosten. Ook voor de drukkerij is het drukken van 1 of 100 kaarten evenveel werk. Je hebt dus altijd een "opstart bedrag" waarbij dan de kosten van het aantal kaartjes + de enveloppen komen. Door de "opstart kosten" kan de prijs bij minder dan 50 stuks ook niet lager.

We twijfelen over het aantal kaartjes dat we nodig hebben, kunnen we er anders na de geboorte nog een paar nabestellen?  Ja dat kan, maar het is veel voordeliger om op voorhand goed te tellen en een aantal extra exemplaren in te calculeren. De drukkerij drukt in aantallen van 25 stuks en daarop zijn ook de aantallen op deze site gebasseerd. Bespreek het van te voren wanneer jullie echt een afwijkend aantal nodig hebben óf twijfelen aan het aantal kaarten dat jullie bestellen. +25 stuks laten meedrukken heeft een kleinere meerprijs dan naderhand nog 25 stuks laten drukken. Het zal dan een hele nieuwe order zijn bij de drukkerij inclusief dubbele opstartkosten etc.

Kan ik het papier van het geboortekaartje wijzigen?  Ja dat kan. Het word sterk aangeraden om gebruik te maken van het "gratis proefkaartje" zodat jullie eerst het standaart papier kunnen voelen. Willen julie een andere kwaliteit dan kunnen jullie dat met het ontwerpproces aangegeven en worden de opties (en evt meerprijs) besproken. Wanneer jullie ná het plaatsen van de order nog het papier willen wijzigen dan brengt dat beperkte mogelijkheden met zich mee. Kaartje of Kip werkt met meerdere drukkerijen en kiest aan de hand van de geplaatste order bij welke drukkerij de opdracht wordt uitbesteed (en vooruit betaald). Latere papier wijzigingen worden daardoor beperkt tot het assortiment van de desbetreffende drukkerij waar de order oorspronkelijk is geplaatst.

Ik zie bij de "geboren kindjes" voorbeelden van aangepaste kaartjes, hebben zij daar een meerprijs voor betaald?  Nee, in de meeste gevallen niet! Bij geboortekaartjes zijn de meeste aanpassingen bij de prijs inbegrepen. Er worden op de "geboren pagina" ook "maatwerkkaartjes" getoont maar de collectiekaartjes waarbij bijvoorbeeld een broertje of zusje de wagen in kijkt, zijn doorgaans kaartjes die zonder meerprijs zijn gepersonaliseerd.

Kan de "www.kaartjeofkip.nl" van mijn kaartje af?  Nee, in principe niet. Kip vind het erg belangrijk dat wanneer iemand een kaartje in handen krijgt, ze kunnen zien dat het bij Kaartje of Kip afkomstig is. Kip investeerd niet in dure reclame dus de meeste nieuwe klanten vinden haar doordat ze een kaartje van haar hebben ontvangen of bijvoorbeeld aan het prikbord van de verloskundige hebben gezien. Over de plek, de kleur etc. van de vermelding valt natuurlijk wel te praten!

- D I V E R S E N -

Wist je dat ik spelfouten zie staan in de teksten op de website?  Ja dat zal.. helaas ziet Kip het zelf niet. Teksten op producten zijn zorgvuldig nagekeken door mensen die niet "woordenblind" zijn, maar op de website is het vaak alleen de spellingcontrole waar Kip gebruik van heeft kunnen maken. Vergeef me! Hopelijk stoort u zich niet te veel en kunt u langs de fouten van mijn illustraties genieten :-)

Komt er weer een agenda en/of familyplanner voor 2017?  Nee, helaas niet! Onderstaand "persbericht" geeft uitleg.

Persbericht - agenda en planner.jpg

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2011 - 2024 Kaartje of Kip | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel